יום שבת, 5 בפברואר 2011

אתגר #1 באתר 'סקראפ' - העבודות המשתתפות עלו לאוויר!!

הי,

אני שמחה לספר לכם שהעבודות לאתגר מספר 1 באתר 'סקראפ' www.scrap.co.il עלו לאוויר, ואני ממליצה בחום ללכת להציץ בקישור http://www.scrap.co.il/100,441-15622010.aspx. אני גם בטוחה שהיוצרות ישמחו לקרוא את התגובות שלכם לעבודות שלהן - ניתן להוסיף תגובות לכל עבודה בנפרד.

אני מודה ליוצרות ששלחו עבודות על ההיענות היפה לאתגר הראשון שלנו, וגם לאלו שרצו ולא הספיקו על התמיכה והרצון.


For the English readers:
I have a new website: www.scrap.co.il - for the scrapbooking community in Israel.
Today I published the projects for the first challenge (already closed on Wednesday Feb 2nd), on this link http://www.scrap.co.il/100,441-15622010.aspx.
I wanted to thank the ones who participated.
You are welcome to enter the site and see the pictures.

Thank you all תודה לכולם
מיכל Michal

2 comments:

  1. לצערי לא הספקתי
    אבל אני אשמח כמובן להשתתף בפעם הבאה...
    הולכת להציץ בקישור

    המשך שבת נעימה לכם ♥

    tamika14

    השבמחק
  2. כ"כ רציתי.... אבל הזמן טס לי יותר מדי מהר.
    נשיקות מיכלי.
    ליאור

    השבמחק

Thank you for your comment!