New Cards כרטיסים חדשים

Hi,

I haven't been written for a long time... So it's good to be back and write again :-)
I made some cards lately, so here they are.
הי,

הרבה מאוד זמן לא כתבתי כאן... אז זה נהדר לחזור לכאן ולכתוב לכן שוב :-)
הכנתי כמה כרטיסים לאחרונה, אז הנה הם לפניכם.


Anniversary for my parents
יום נישואין להורים שלי





Birthday card for a friend (made from the lot of leftovers I got from the workshop I had at Netanella's weekend)
כרטיס ברכה ליומולדת לחברה (נעשה מהשאריות  הרבות שנותרו לי מהסדנה בסופ"ש של נתנאלה)




Birthday card I made for Shir's birthday
כרטיס ברכה ליומולדת שהכנתי ליומולדת של שיר (מזל טוב שוב!)




Let me know what you think...

אשמח לשמוע מה אתם חושבים...

מיכל Michal

תגובות

  1. כרטיסים מקסימים ,עדינים ובדיוק לטעמי. אהבתי.

    השבמחק
  2. כרטיסים מאד יפים ומיוחדים! הניירות המדוגמים מקסימים והשילובים שלך - הורסים.
    אני מאד אוהבת איך שאת מניחה את הדפים בזוויות אחד לשני. זה נותן המון עניין ועושה אותם מיוחדים.
    איך עשית את הכיתוב בכרטיס ליום הנישואין? זה נראה מאד מיוחד עם הדף המדוגם.

    השבמחק
  3. איזה יופי של כרטיסים! אהבתי במיוחד את הכרטיס מהשאריות של הסופ"ש,מקסים!

    השבמחק
  4. כרטיסים מקסימים!
    הכרטיס ליום נישואין מאוד אלגנטי, עדין ורומנטי.
    הכרטיס השני מעלף, הניירות האלה משגעים! מאוד אוהבת את הפרחים האלה.
    הכרטיס השלישי לשיר, מהדהים, מיוחד ויפה. איזה כיף לשיר שקיבלה אותו :-)

    השבמחק
  5. כרטיסים מקסימים!!
    הראשון והשלישי (שלי, שלי, שלי) ממש בסגנון "מיכל" - רואים עליהם את הטאץ' שלך והסגנון שלך!!
    השני פחות אופייני לך.. אני מאד אוהבת את העיצוב והצבעים!
    תודה!! :-)

    השבמחק
  6. אני חושבת שאת מוכשרת וכיף לקבל ממך כרטיסי ברכה
    רואים ומרגישים את ההשקעה, טוב טעם ויצירתיות
    אמא

    השבמחק
  7. כרטיסים יפהפיים!
    במיוחד אוהבת את זה של שיר :-)

    tamika14

    השבמחק
  8. הם משגעים! שלושתם. את של שיר ראיתי, הוא כ"כ אלגנטי.חגיגי !
    אבל אין ספק שאני מאוהבת קשות, (קשות! מאד!) בכרטיס השני. הלוואי ותכיני לי ליומולדת אחד זהה...מהמממממם!!!
    מיאו♥

    השבמחק
  9. יופי של כרטיסים!
    אני אוהבת מאד את הצבעוניות של הראשון ואת השימוש בשאריות בשני... :)

    השבמחק
  10. כרטיסים יפיפיים!!!

    זהבית שקד

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Thank you for your comment!

רשומות פופולריות