Cards for some friends כרטיסים לכמה חברות

Hi,

As you can see I'm not neglecting my blog again...
This time I have some new cards I made for some people I like.

הי,
כפי שאתן יכולות לראות, אני לא מזניחה את הבלוג עוד פעם...
הפעם אני משתפת בכמה כרטיסים שהכנתי לאחרונה עבור כמה אנשים (יותר נכון נשים) שאני מאוד מחבבת.


The first one is from a dear friend from work that just turned 40 (and she likes it!) - Suzi is one of the most positive persons I know and it is a great pleasure to know her. Happy Birthday Suzi!


הכרטיס הראשון הוא לחברה מהעבודה שהחליפה קידומת - היא בת 40 ואוהבת את זה! סוזי היא אחת מהנשים הכי חיוביות שאני מכירה וזה תענוג גדול להכיר אותה. יומולדת שמח סוזי!!

This is actually a tag I made. It is pretty big, since I wanted it to fit nicely into an special envelope that I found 2 years ago.

זהו למעשה תג שהכנתי. הוא די גדול כי רציתי שיתאים למעטפה מיוחדת שמצאתי לפני שנתיים.




 


The second card is for my older son's kindergarten teacher, who delivered a third baby girl this week. Congratulations!!

הכרטיס השני הוא עבור הגננת של בני הבכור, שילדה השבוע בת שלישית. בשעה טובה והרבה מזל טוב!






The last card was made from some leftovers I had from the teacher's card. I made it for Lior (my dear scrappy friend) - she saw that I made the teacher's card and planned to steal it, so I made her a simple version of it. I love you Lior... :-))

את הכרטיס האחרון הכנתי משאריות שנותרו לי מהכרטיס של הגננת. הכנתי אותו לליאור שזממה לגנוב את הכרטיס של הגננת... אני אוהבת אותך ליאורי... :-))




That is all for today!
Have a great weekend!!

זה הכל היום!
שיהיה לכן סופשבוע נפלא!!

מיכל Michal

תגובות

  1. הפעם אני ראשונה להגיב, ואני שמחה על כך
    מעוצב להפליא, צבעי חורף נעימים, וכרגיל מתוקתק,
    יפה לך ילדה שלי,
    אמא

    השבמחק
  2. מיכלי הכרטיסים מקסימים!
    במיוחד אהבתי את זה של הגננת
    וגם את של חתולי
    היה לי הכיף לראות את שניהם
    נוצרים בלייב

    tamika14

    השבמחק
  3. בהחלט זממתי... חיכיתי שתלכי למטבח להביא איזה שתיה או משהו, להכניס אותו מהר לתיק ואז, כשתחזרי, פשוט לשרוק....
    תודה מיכלי, הוא משגע. אני מאד אוהבת אותו. וגם אותך♥
    גם האחרים מקסימים! אבל שלי הכייייי

    השבמחק
  4. כרטיסים מקסימים, ובצבעים יפיפיים- מאד אהבתי. מזל טוב לסוזי!

    איילת

    השבמחק
  5. אין אין את הורסת אותי כמה שאת משקיעה בכרטיסים המשגעים שלך! הורסת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

Thank you for your comment!

רשומות פופולריות